
REFERENCE
Případové studie
Manažeři mezinárodní společnosti se na nás obrátili s požadavkem převzít tým 10 reprezentantů navštěvujících lékárny, dermatology a další zákazníky po agentuře, se kterou nebyli po roce spolupráce spokojeni. Důvodem nespokojenosti byla nedostatečná komunikace, na první pohled velice obecný důvod. Ze zkušenosti však víme, že klient považuje za samozřejmé, že reprezentanti mají auta, vyúčtování a dostávají mzdy. Očekává však něco navíc - příjemného a ochotného partnera na druhém konci telefonu, který nezná věty typu „to není ve smlouvě“, „to nemůžeme ovlivnit“, „to jsou další náklady“, „ to není daňový náklad“ apod. Chce vše rychle a jednoduše vyřešit, navíc načerpat pozitivní energii z příjemného telefonátu. A protože profesionální komunikace spolu s flexibilitou a vysokou kvalitou jsou naše nejsilnější stránky/ohodnocené přímo 50 ti klienty v marketingovém průzkumu z roku 2014/, začínáme v lednu 2015 již třetí rok naší společné a úspěšné spolupráce.